CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 26, 2008

Better Than Your Tampon Maahh...

Semalam lepas balik keje singgah Ampang Point jap amek supply contact lens aku. Yang tengah pakai tu rasa macam dah terlebih dekat 2 minggu kot...erkk!! Lamanyer baru la aku pasan...nasib baik mata aku tak buta. Heheheh...anyway, waktu tengah tunggu kotak Medivue aku, tetiba LK cakap..."eh, i wanna wear contact lens also lar..." Aku memang dari dulu lagi dok dengar dia dok sebut tapi aku ingatkan dia tak serius. Pastu LK kata, i wanna try la. Hmmm...ske ati la labu...LK cakap kat optometrist tu dia nak try 1 pair boleh tak? Boleh ajer cakap pompuan tu. Bila LK dah bayar sumer, aku kira dah nak blah la kan. LK cakap tanak dia try dulu ke? Aku kata la takpe..i teach u at home later...tangan dirty kena cuci bebetul. Tapi optometrist tu kata can try here, i can teach, clean hand here. Ok lar, proceed tutorial ye miss...

Memula, cuci tangan kasi bersih. Lap bagai. Then LK di suruh duduk atas kerusi. Aku suh dia relax. Pastu start je pompuan tu bukak mata dia dan buat action nak 'cucuk' contact lens tu masuk...LK terus tarik tangan aku dan picit dengan AMAT KUAT SEKALI!! Aku nak tergelak tapi tak bleh la depan dia nanti dia marah kan. So, sepanjang pompuan tu try banyak kali nak masukan lens tu, LK jadi gelabah dan makin kuat dia picit tangan aku dan menggagau dia macam sotong kepanasan!!! Sebabkan dia TAK RELAX LANGSUNG, benda tu tak leh masuk sebab mata dia dok meliar kesana sini...waktu tu aku dok terbayang satu benda je...dia ni kalau kena beranak...habis la...hehehhe....Last-last masuk jugak...phewww!!! Tapi SEKSA TAU!!! Aku suspek pas ni dia mesti dah serik takmo pakai dah...hehehhehe...tapi suprisingly, kuar dari kedai tu terus dia kata "Walauwehh! This is so good..the best invention ever la LP! Better than your tampon!" hampeh....macam la ko pakai tampon...anyway, i'm just so happy that he went through it alive. Hehehe....


Optometrist yang assist LK, aku ingat Sabahan tapi LK tanya personally dan dia jawab dia dari Vietnam. Part time student kat sini. LK cakap yang waktu-waktu ni dia terasa macam kena torture ngan VietKong ala-ala Rambo gitu. Cucuk mata dia! Cucuk mata dia!

0 comments: