CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 22, 2008

Hancock Kureng Best Lar...

Malam tadi tengok dvd citer Hancock. Casting Will Smith. Citer ni a few movies yang aku miss nak tengok wayang last time. Nasib baik abang jep ada...so beli kat dia la. LK paling eager nak tengok citer ni walaupun aku beli sekali citer Wanted (Angie Jolie) dan Phobia (antu siam). So lepas makan sumer, kitorang tengok la....memula tu okay la entertaining sebab dia buat concept super hero which everybody hates..pastu dia start going down hill from there...another cast is Charlize Theron. LK memang suker minah ni tapi first glance kan, tak nampak macam Charlize tau...aku cakap la..eh, ni kan ke Charlize. Tapi LK kata no lar, looks like her but not her...cannot be.. Tapi bila lelama tengok, memang dia lar..tapi naper pompuan ni kurus sangat huh? Tak cantik langsung. Anyway, makin lama nampak dia makin lawa la especially bila start dia tunjuk dia punya superpower tu. Tapi macam aku kata tadi, halfway thru, citer ni dah mula ngarut. In the end, buat aku terpikir, director ni nak buat love story drama ke? Chemistry Will Smith dan Charlize tak berapa menjadi sangat lagi pun. Cemana pun, part Hancock cuba lari dari dia sebab nak hidupkan balik Charlize tu memang sedih la...hampir aku nak nangis. Hampir je la. Bila rolling end credit, muka LK tk puas hati sebab expectation dia tinggi sangat...hehheheh...aku bagi 4/10. Itu pun generous jugak sebab ada Will Smith.


Will Smith suka sangat buat muka kesian/sedih buat aku rasa nak nangis. Tak suker part-part cenggini lar..


Will Smith dan Charlize Theron...chemistry level...15%


Jason Bateman pun berlakon jugak. Dia ni lama tak keluar.


Household update: Dinner malam tadi. Aku masak ayam kurma, goreng french bean + carrot dan tauhu goreng. LK makan selambak haa sebab dia nak gemuk...Thumbs up dari LK...cewahh..


Aku makan tauhu goreng je. Okay la tuh.

0 comments: