CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 20, 2008

Garden Impiana Mama

Hari Sabtu aku lepak Keramat sebab LK kerja whole day. Waktu aku sampai dalam pukul 10.30am, Mama gi ngaji. So aku lepak je la dalam bilik dia sambil surfing internet. Mira tengah tido lagi. Pastu aku dengar bunyi kereta. Mama dah balik. Beratnyer la bontot aku nak bangun terus je la surfing. Masuk je bilik Mama jerit kat aku "Kakak!! Tengok nih!!!" Happy betul dia, aku tengah blur tatau pebender. Pastu dia tunjukkan majalah Impiana...hmmm..this looks very familiar...wah! Garden mak aku masuk magazine seh. Bangga tul dia. Cover page lak tuh. Ni harus di frame nih.


Hari ini dalam sejarah. Issue October 2008

P/S : Typo error Karangkraf.. nama mak aku dan jenis kediaman...apa daa...

Wow! Glossy pages.


Vogue the vass nyer Cik Bada nih...

2 comments:

Mrs Averonz said...

ceehh~ cewah~ bak kata PD aku.. sikit2 cakp jer ceeehhh~ tp Garden mama ko mmg 1st class..

mia moi said...

walauweeii!
itu omak den!