CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 12, 2008

Turn Tangga Naik Tangga

Semalam kul 2pm aku ada meeting kat UiTM Shah Alam ngan Aishah. Aishah call aku kul 1pm

Aishah : "U kat ner dah ni?"
Aku : "Eh, kul baper skang?"
Aishah : "Kul 1.10pm dah ler. I kat Amcorp Mall...kata kul 1 tunggu sini??"
Aku : "Errkk...ok ok i on the way!!" (Aku kat office lagi...boleh???)

Bengong la aku lately ni asyik lupa je benda-benda. Terus kelam kabut aku kemas barang sumer dan lari turun bawah amek teksi gi LRT Ampang Park dan dari situ gi LRT Taman Jaya. Sampai sana dah kul 1.30. Cepat jugak ek aku terbang?

Tengah meeting, LK sms tanya habis kul baper sebab dia nak amek aku kat Shah Alam. Aku kata no need, amek aku kat LRT Asia Jaya kul 4.30pm sebab nanti Aishah kata dia akan hantar aku kat LRT Taman Bahagia. Tapi sebabkan jam giler kat Subang, Damansara dan kawasan yang sewaktu dengannya aku hanya sampai Taman Bahagia dalam kul 5pm. LK dok kol dan kol dan kol dan kol tanya aku kat ner..tensionnyer aku...sampai je Asia Jaya dan masuk Federal Highway...apalagi.....jaammmmmmmmmmmmm....dalam keta duk merapu ngan LK so takde la rasa boring sangat. Pastu mama kol tanya buka puasa mana? Aku cakap maybe dalam keta kot sebab tengah jam giler-giler nih. Tatau kul baper sampai KL. Mama cakap whenever sampai nanti singgah rumah buka posa sana la senang. Lagipun mama dah masak banyak. Papa, amri, adek, mira sumer bukak luar. Sian mak aku makan ngan iman jer. Last-last setelah merempuh sumer mobil-mobil, suprisingly, sampai keramat lagi 5 minit nak buka posa. Phewww...

Lepas makan sebelum sembahyang Maghrib, aku ternampak scale kat bawah meja kat bilik mira. Apalagi...LK pun nak ce-try-test tengok berat badan dia sekarang. Aku pun dah lama dah tak timbang....rasa macam dah turun nih....

Wow!! LK naik 5 kg laa!!! Yess!! Misi ku menggemukkan LK berjaya sikit demi sikit. LK pun happy. Dulu dia 68 kg. Dia ada cakap leher dia ada nampk besar sikit dalam gambar-gambar yang aku taruk dalam blog nih.

Berat aku lak....jeng jeng jeng....skang dah 54 kg. Ada lagi 1 kg lagi mau turun. Muehehehe...
Malam esok adek balik German...huwaaaa!!!! Sedihnyer...dia dah nak balik dah.....Flight kul 11pm. So, esok bukak posa kat Keramat dan terus gi KLIA *sob sob*

1 comments:

B in the House said...

Misi u dah tercapai...misi I bila lagi la yer....