CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 31, 2008

Karaoke Mania

Ini Iman dan LK, juga dikenali sebagai orang yang teramatlah freako maniac karaoke (termasuk la yang menulis nih skali :P) Pantang ada masa je, mesti kena karaoke. Weekend break panjang tu, kitorang nak tengok wayang kat MBO Galaxy Ampang. Lupa lak tajuk apa tapi Keannu Reeves yang berlakon....boleh tahan gak citer tu very intruiging and quite interesting. Sebab lama lagi nak start, Iman terus suggest "Kak, jom karoke? Iman banjer... " Amboi adik aku....hebat nak belanja aku karaoke tuh. Aler, yang karaoke bilik tu (aku panggil karaoke jamban). RM1 satu lagu. Okeh, set. So, apalagi, sponsor dah ada, melalak la kami. Tapi, aku tak la sampai hati nak amek duit Iman, walaupun dah di hulur. Budak kecik maa...so, bayor la encik LK. Aler, RM10 untuk 10 lagu je cukup la sementara kill time nak tunggu waktu start movie. Duduk la kitorang menyempit-nyempit nyanyi-nyanyi bergumbira dalam bilik tu. Hehehehhe...


Isk isk....adik abang ni sehati sejiwa betul...

Amboi laki aku....suara tarik bukan main sampai timbul sumer urat hijau. Seram....juga perhatikan mic tu dia taruk macam paip dalam setengah kaki untuk apa tah sampai sekarang aku masih muskil. Hmmm....kena pegi lagi ni untuk siasatan lanjut :P

Wow! Lagu Kasihnya Laila.....feveret siapa?

Iman la...siapa lagi. Dia ni aku pasan memang minat sangat la nyanyi lagu laki yang low-low note nih.

Suasana karaoke waktu cuti sampai berjangkit ke Keramat. Tengok la Papa tu. Dia bukannya suka nyanyi. Kena paksa baru dia akan buat. Macam hari tu, Mira yang kena pegang mic tau. Posisi nyanyi dia pun macam raja.....raja Cleopatra gitewww....hehehheh...

Walauweh, Mama pun nyanyi. Tapi aku ngan Mira selalu heran dan penah tanya Mama, "Naper Mama kalau nyanyi bunyi macam mengaji ek???" Hehehheeh...jangan marah, nanti kena jual.

0 comments: