CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 28, 2009

Post CNY Hols

Im so so tired today. Hari Rabu dah masuk office. Penatnyer…..rasa macam nak cuti lagi….malam tadi sampai rumah kul 7.30pm. Lepas solat LK ajak tengok wayang citer Red Cliff 2. Aku tanya citer apa tu? Tak penah dengar pun….? LK kata citer cina. Citer epic perang-perang. Errk!! Dun wannnn citer cina perang-perang (walaupun ada takeshi tetap tak ku sanggup). Dah banyak kali dulu, everytime aku tengok citer-citer yang cenggini akan buat aku tido je dalam cinema sebab bosan giler giler. Memula aku cakap LK jom la rehat je kat rumah, esok nak kerja. Tapi dia lak cakap jom la keluar enjoy lagi festive mood nih...hmmm...last-last aku kalah dan kitorang gi MBO gak. Tapi LK tengok citer dia dan aku tengok Inkheart. Haaa….ini baru adil….lepas dinner kat Auntie Yap, baru kitorang tengok citer memasing. Ok gak Inkheart. Casting dia best-best. Ada Paul Betthany (wife dia Jennifer Connely pun ada jadi wife dia jugak tapi cameo sikit-sikit je). Brendan Fraser ok ok tapi yang paling aku suka si Capricorn tu. Bila dah ½ jam baru la aku pasan rupernyer mamat tu ialah Gollum Precious LOTR tuh!! Patut la macam kenal jer. Tapi dia jadi villain memang best. Overall, ok la entertaining la aku bagi 3.5 star. Balik umah kul 12.45am dan verdictnyer….hari ni aku mamun…..dah la bangun kul 7am. Tapi nasib baik jalan clear. Best tak sampai lewat langsung kat office. Tapi still aku mandom sebab ngantuk dan penat.

CNY update. Celebration meriah kat Klang. Hp aku buat hal waktu cuti weekend so takde gambar yang amek :( Sabtu gi shopping. Ahad gi shopping lagi. Petang Sharon masak. Malam makan besar. Midnite tu diorang semahyang depan rumah. Lepas tu bakar mercun. Lepas tu tido. Esok lusa tu raya, raya, raya. Sekarang aku batuk, selsema, rasa macam nak demam semua ada la. Ok la, aku nak rehat jap. Layan kepala. Nasib baik kerja tak banyak. Hari ni LK amek 5.30pm sharp. Tak sabarnyer................

0 comments: