CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 9, 2010

I'm Back..

Assalamualaikum. Amboi…lama betul tak update dalam blog ni. Kalau ikut kiraan dekat 4 bulan!! Waahhh…lama tu, Lapoo pun dah nak masuk 8 bulan. Alhamdulillah, banyak benda yang jadi dan aku belajar sepanjang 4 bulan ni. All in all, sangat gembira dengan hidup yang serba sederhana ni.

Semalam ada dinner farewell Farrish. Huhuhu…after nearly 10 years, he is gonna leave the company! Sedihnyerr…aku truly akan rindukan dia. He is one of a kind punya kawan. Very very flamboyant and sincere and funny! Dinner di Sahara Tent, Fortuna Hotel Bukit Bintang. Biasa la kalau boss2 belanja, mestila wajib arab. Mendi, kapsa, hummus, kebab…all the works lah. LK sesambil tu jenjalan kat Low Yatt (his favourite place!). Balik rumah je, oh ya, aku dah pindah skang duduk kat Cheras. Apparently, rumah kat AU3 tu cramped sikit dan Lapoo perlukan tempat yang spacious untuk membesar, kata LK. So, dia decide better kita pindah. So pindah la kami last few months to a better place, better environment for all of us. Sambung balik citer, balik rumah je, kat parking…aku nak kuar tapi tetiba LK tahan dulu, suruh aku pejam mata. Apolak nih? Suspennyer…then…tadaaaa!!!

“Camera cute2 for emo girl. Can put in your handbag” kata LK.

Walauwehh…tq tq LK!! Suka sangat saya! Tak sia-sia LK jenjalan Low Yatt. Allah gerakkan hati dia untuk belikan aku camera, Alhamdulillah. Tu la pasal bersemangat tegar start memblog balik nih :p Jadi meh kita tengok gambar Lapoo aku amek pagi tadi sebelum gi kerje.


Rambut yang sangat la kerinting


Lapoo ni tido nganga sampai puting pun tercabut...hehehe...

0 comments: