CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 23, 2010

Kepenatan Saya...

Assalamualaikum. Aiyoo...saya sangat penat. Since bukak range ni, tido dah jadi tido touch and go. Reminds me waktu confinement dedulu. Sangat letih giler. Tapi seronok. Tapi letih. Tapi best. Tapi pancit. Gitu la. Aku boleh terlelap mata memana saja. Kat desk office. Kat meja makan restoren. Kat dalam kereta. Kat depan tv tu biasa la. Time dengan Lapoo pun kurang sebab sibuk gi range. Lately dia demam. Sian dia. Naik ruam satu badan. Aku ingatkan campak. Tapi doktor kata bukan campak. Its a sort of ruam. Tu pasal dia cranky sangat sejak dua menjak ni. Anyway, now alhamdulilah dah balik ke normal happy bunny. Pagi tadi waktu aku dukung dia gi amek baju dalam bilik bibik, tengah aku belek-belek tudung, tetiba dia sebut PA-PA. Ehhh...terperanjat aku...pastu dia sebut lagi...PA-PA. Slow and steady sambil tu sesenyum kuntum. Pandainyer anak mama nih!! Bagitau LK, sangat bangga okay bapak Lapoo itu. Hehehe....

0 comments: