CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 15, 2011

Internet Kelembapan

Halo halo..morning morning..internet lembab sikit ye ari ni kanak2. bukak mudah nak carik cd zikir tunggu download satu page tu sikit punya lamaaaa....last2, aku beli kat ampang park karang laa..lagi senang. anyway, ari ni nak try settle tenancy punya kerja yg byk tak settle lg. procurement contract more or less ok kot, apart from CRO punya supplement yg alahai aku tak buat lagi...bila nak buat nih smurfette oii..?? also skang jugak on stand by tunggu LK nak gi bank cash out some mullah.

Lapoo update? amboi...makin petah anak dara itu bercakap german. mulut tak berenti pot pet aku tak paham pebender ckpnya walaupun aku mak nya...hehehe...sgt comey aku rasa nak gigit je pipi dia yg tembam itu. vocab terbaru lapoo. kiki means kasut dia nak pakai jenjalan. kakai means jenjalan. baiyaa mean rabbit bunny. is-cha mean wan dad (naper jauh bebenor bunyi dia aku ngan atok dia pun heran). pom pom means mandi. cho cho means duduk atas kerusi diam2 elok2. itu je la yg aku boleh terpikir skang. ari tu beli dia set masak2. dah pandai dah distinguish dishes periuk sudu garfu mangkuk dan elok2 main suap2 monkey dia. sambil suap dia ckp "mon-ki mamam" heheheh....geramnya...pastu from one point to another, dia suka sgt lari. so berat dah agak susut. huhuhu...lagi satu aku notice, setiap kali lepas mandi, dia akan usaha tengok diri dia dlm cermin toilet dan cakap sambil lambai tgn "papai ya ce ce (bye2 kakak)" huh?!?

0 comments: