CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 12, 2011

Apdet Apdet..

Dlm meeting room lagi. meeting baru habis tadi. since takde saper yg booking lepas ni, aku sambung je la kerje skit2, baca/reply email dan apdet blog...hehehe...sementara tunggu asar kat surau. pagi ni settle vet satu contract yg kengkunun urgent giler tapi user selamba badak tak siapkan schedules lagi. at least aku dah pass the buck kat commercial ppl tanya balik itu ini. so esok meeting utk sit down dan resolvekan sumer issues2 tu. settle for the time being. tenancies issues dah more or less berjawab. tinggal tenancy agreements atas meja yg belambak nak kena clear. kalau tak hari ni, esok insyaAllah aku tengok. LCMS nampak macam ada byk gak request baru masuk. karang kalau sempat sebelum balik aku kena tengok dan prioritise. so far, alhamdulillah..manageable.


On the house front, maybe kami pindah awal kot. means sebelum end this month. aku tetiba jadi mcm tak sabar je. LK pun sibuk ngan renovation nak deco itu ini. this time round, i leave 100% to him to be the ID. dia sgt teruja ok. dari apa yg dia ckp, nmpk gaya mcm ok gak idea2 dia..bersemangat betul aku tgk. ye la, rumah sendiri kan? dulu waktu aku renovate kenangasari pun aku semangat giler nak deco itu ini. this time round, dia punya turn. kasi can rasa thrill skit. hehehe...

0 comments: