CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 21, 2011

Jamu Oh Jamu

Kena start makan jamu petani tu balik. dgn executive B. badan aku lately ni penat giler. pasni kena kerja keras nak packing bagai. kena tambah tenaga. tengok makjun petani tu pagi tadi tak expired lagi. so bergentel la aku pasni. agak kelaparan skrg so kena carik breakfast dulu.

Lapoo update. aku sgt gembira pagi ni. Lapoo boleh sebut 4 suku kata! Ka-Kak-A-Nish. aku rasa ni nama minder dia kat taska kot. ckp makin byk walau sepatah haram aku pun tak paham. tapi makin comey. dan makin cheeky. dia tahu ramai org sayang kan dia. jadi ada mcm ngada2 lebih. kuat ngadu lak tuh. pastu dia dah tahu dia akan dpt thru menangis, so benda yg dia tak dpt dia akan buat muka sebek. LK ngan Mira ckp sebijik muka aku! hai...anak aku...

0 comments: