CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 7, 2011

Lagi Pasal Contractor

Smalam kan aku citer pasal cut throat contractor tu kan? so tadi ada lagi sorang ni dtg tgk umah dan bagi quotation. nak tahu baper? rm1500 ajerr!!! buat keje exactly the same! ish ish ish...nasib baik tak amek yg first tu. klau tak terobang duit revo. buat roofing je quote sampai rm1500 padahal contractor baru ni buat rm300 jer. dia kata tak la teruk sgt. ganti zing etc. yg memula tu siap kata teruk la nak repair sana sini, kira nak justify la dia punya caj yg giler beng tuh. dashat la some people ni nak untung lipat2 kali ganda sampai lufer dunia! anyway, LK kata ok. paid deposit skit dan dia akan start buat esok. so hopefully everything is within timeplan, insyaAllah permudahkan segalanya...

Lapoo masih ada kat umah Tok Mum dia. dok ngan Eva coz Nazira outstation 3 hari kat PD jumaat baru balik. one thing i notice pasal Lapoo ni kan, kalau gembira over (in this case sbb main ngan Eva) dia mesti asyik2 nak menjerit. level shrieking ok. sampai aku kena ckp, takyah jerit2. buat apa nak jerit, ckp pelan2. tapi sbb excited sgt kot, ada kawan nak main. kat taska aku rasa tak la camtu kot. tapi cikgu dia ada ckp yg Lapoo ni byk main sikit. sampai ke waktu nap time nak kena paksa. "she will play and play and play dont want to sleep. sometimes she sleep while playing coz too tired already" hai laa....anak..anak...

Ni gambar amek derang berdua smalam pagi sebelum aku gi keje. masing2 dok mengarut sbb aku suruh senyum nak amek gambar...last2 jadi cengini. very candid. nak gigit je pipi dedua nih sbb comey sgttt....



0 comments: