CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 6, 2011

Esok Sabtu

Wohoott..esok start dah weekend. best best. nak buat apa ye weekend ni? btw, aku kat keramat lg. tak pepindah lagi. LK dah balik 2 hari lepas tp dia sibuk sgt ngan keje kat KL takde sempat masa nak bawak aku ke BC. lagipun aku keje kan. pulak tu hari ni dia kena balik ke melaka sbb ada staff baru masuk, dia nak kena train kejap. maybe balik esok. so...insyAllah, aku harap by weekend ni kami leh officially masuk dan tido di BC. dah penat duk umah mama. aku ni bukan apa, walaupun keramat tu rumah mak aku sendiri, tapi aku actually nyer prefer stay umah sendiri. busuk2 pun umah sendiri kan? of course seronok sbb parents sumer ada. tapi tatau la...aku just suka privacy umah sendiri lagi dari duduk umah org lain, walaupun umah mak sendiri. something like that la..ada setengah org lagi suka lepak umah mak dari umah sendiri...tp itu taste memasing la kan...tp sbbkan ada unavoidable circumstances which requires us to duk melepak lelama umah keramat...terima je lah..


Lapoo update. apa yg terbaru ya? oh ya, Lapoo adalah bebek junkie ok. nobody can touch hers (kecuali aku taww..hehehe..serius, kalau aku sentuh dia takkan marah punya, tp kalau amri atau wandad dia yg pegang....haaa...siap kau bengang bengkek menangis tak puas hati tul) dia punya obsessive dan possesive dan compulsive pada bebek tu sampaikan mlm tadi dia ngigau (dia jaaraaaang giler ngigau ok) dok sebut "bebek bebek" pastu gelak2 suka. apadaa??? tergelak aku dengar. pastu pagi tadi terus bangun dari tido dan tanya "papa? bebek?" ya allah...kemaruk suda ini budak...which reminds me nak kena upload lg apps2 baru sbb aku dh naik boring dok dengar benda yg sama diulang dan ulang dan ulang dan ulang....fenin kapla mama....

0 comments: