CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 2, 2011

Aku Banyak Dengar Keluhan....

Aku banyak dengar keluhan orang sana sini mcm2 cara org lepaskan perasaan. ada yg mengucap panjang, ada yg jerit geram..mcm2 lagi la. tapi nak tulis citer pasal satu lepasan perasaan dari sorang pompuan ni tadi dlm surau. dia ni mcm ada masalah besar la kot. dok call satu customer service company ni. dok terangkan itu ini. dari gaya mcm tak puas hati dgn something. suara pun dok naik2 jugak la sbb tgh marah kan? aku tgh solat tau taim ni sgt takleh concentrate sbbkan suara dia yg bergaung tu. lepas tension call customer service tu, dia pun call kawan dia pulak utk mengadu lepas perasaan. dok citer punya citer punya citer, tetiba dia ckp "tension weh, tension, tuhan amek la nyawa aku!!" tersentap aku. taim ni aku dah habis solat dok doa2 je (yg ternyata tak kusyuk langsung!) apa la naper kena ckp mcm tu. tau tak, kalau nyawa ko dah takde semua dah tamat. gone. habis. peluang nak buat baik dah tutup. ada lak doa mcm tu. jgn la kan...byk lagi cara lain nk ckp..kalau istighfar pun ok jugak kan? minta tuhan ampunkan dosa. dari ko mintak tuhan amek nyawa. pelik betul setengah2 org ni. itu je aku nak citer. skang tgh tunggu LK dtg pass keta. aku tak lunch sbb masih puasa.

0 comments: