CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 7, 2011

Aku Tak Dapat Concentrate...

Aku tak dapat concentrate apa2 skrg. since mlm tadi. aku sudah buat satu blunder besar. mlm tadi aku terpaksa confess dgn LK. aku terhilangkan passport aku dan dia. arghhh!! tensionnyer.....mana aku letak? serious aku lupa. seingat aku, mmg aku letak somewhere yg selamat. masalahnyer, skrg aku dah lupa mana tempat tu. adussss...dugaan besarnyer dari tuhan. ya allah..tolong aku...kau yg maha mengetahui kat mana aku simpan passport tu...tunjukkan lah...ya allah...mcm biasa bila LK tau melompat la sumer bebelan mak nenek keluar. aku pasrah dan terima je. sesambil giat carik semua tempat dalam rumah! semua beg aku selongkar. ni kat ofce aku selongkar lagi segala laci2, celah buku2, file2. tak jumpa jugak. ya allah...tolong aku....mlm tadi buat solat hajat sbb hati tak tenteram. tido pun asyik terjaga tak baper lena. sampai ofce pun takleh concentrate buat apa dah. baca blog yg kelakar pun takleh nak gelak. risaunyer aku...atau ada org dah curi? ye la, passport kan ada harga. ya allah...tolong aku....

0 comments: