CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 8, 2011

Selalu Bila Time Puasa...

Selalu bila time puasa aku asyik la nak membelek blog pasal makanan...pastu terliur sendiri...truk tul. kalau hari2 tak puasa, tak baper la sgt. hmm....malam ni nak bukak puasa apa ye? nak masak sendiri agak kelam kabut sbb slalu sampai umah bebetul 5-10 minit sblm azan maghrib. slalu aku makan kat kedai tomyam jer. pegi kedai sama dan order lauk sama. sup cendawan. ikan kembung goreng kunyit. telor dadar kosong takmo cili ngan bawang 2 bijik. nasi putih 3. air suam 2 taruk ais skit takmo panas sgt. appetizer (cewah!) kepok goreng ngan cili sos. makan la kami 3 beranak. price rm13 je. kenyang dan convenient. so mlm ni aku nak mkn lain la plak. makan nasik kari mamak. heheheh...lama tak makan kari kambing..tentu shedap...


oh ya, buku resepi yg aku order tu dah sampai smalam. mmg mantap la gambar2 dia dan semua nmpk mcm senang jer. so insyaAllah aku nak try resepi pertama utk lunch wiken ni. tapi masak apa, tak pasti lagi. mlm ni kena belek buku dulu. hehehe...

0 comments: