CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 19, 2013

Fon Hilang

Huwaaaaa!!!!! Sedey wey sedey..fon hilang...Cemana boleh tercicir tu yg sgt heran. Rasa mcm aku taruk dlm handbag dah. Tapi klau dia jatuh waktu kuar dari keta mesti aku dengar. LK ckp sbb casing aku tu mcm tebal so maybe tak dgr. Huwaaaaa!!! Sedih mak..so cemana. Redha je la. Pagi tadi gi branch dan amek sim card nano. Mcm konfiden je nak beli ifon5 balik. Tp sayangnyer duit. Revo subsidi separuh pun aku rasa syg lagi. LK dok racun suh amek S3. Best katanya. Tp bukan ifon. So cemana. Pikir lagi. Ifon5S bila nak kuar huh? Ntah la. Pening pening. Org baru je nk berjimba jimba dgn lagu abba dlm ifon. Cisss. Tak kasik can lgsg.

Ok citer lain. Mlm tadi aku gi ceramah PKR kat wangsa maju. Then lari ke kerinchi lak. Fuyooohhhh. Best gilak membara semangat wa ckp lu. Over habis aku ni siap laung jerit2 reformasi sekali. Poyo kejap ye. Tapi lantak la kan. Kita org Malaysia!! Eh tetiba. Tapi 5 hb aku tak ngundi. Sekian terima kasih. 

0 comments: