CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 22, 2013

Naper Tulis Blog

Tetiba terpikir lak td. Naper aku tulis blog? Coz dok surfing2 ntah apa tah tetiba smpi page2 org dok komplen psl blogger2 yg berlagak. Mmg tk dinafikan dlm list blog aku ada some yg nmpk cam eksi skit. Citer lebih2 mcm dh ke riak. Myb dia sedar myb tak. Aku hrp sgt aku tk mcm tu. Eh aku mcm tu ke? Hrp tak la. Tulis bodo2 je. Bukan ada saper baca pon. Merapu rapu. Ckp kosong je lebih. Lebih pd scribble apa yg aku rasa. Tp manusia kn. Mmg takleh lari dari sifat riak dan menunjuk. Kt fb belambak. Baik citer psl masakan ke agama ke famili ke tmpt keje ke..sumer boleh menjurus ke riak klau citer dan tayang lebih2. LK slalu tego, jgn citer lebih2 dlm fb ke blog. Simpan skit utk personal. Nnt org judge. Sometimes dr penulisan atau gmbr yg kita post org leh agak character org tu mcm mana. Social network ni bahaya gak klau pikir2. So long kita selalu sedar batas2 then ok. Reminder utk diri sendiri. Tah naper tetiba mood muhasabah diri mlm ni. Ok letewww...

0 comments: