CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 12, 2008

Den Sosak Nafas....

Semalam meeting ngan NAI kul 11 am. Landlord kat Jln Ritchie. Pastu bawak dia lunch kat Restoran Belanga kat Desa Pandan. Sebab sampai awal dlm 12 pm, orang pun tak ramai, so kitorang pun pusing-pusing tengok lauk yg byk giler sampai aku konfius nak makan apa...last-last amek ikan goreng, bendi cili ajer...NAI tgk pun dia kata " itu je makan? pusing punya lama.." hehhehe...makan sambil gossip-gossip ngan NAI pasal berita hangat tu..ehemmm...

Anyway, pas lunch, sampai office kul 1.30 dan get ready gi MHS lak, ada meeting ngan network team sana. Waktu tgh nak end meeting aku punya la sakit perut purging keluar masuk toilet macam orang bodoh...sakit siot. SMS NAI tanya dia sakit perut gak ke? Dia kata ok je takde paper...cehh...aku rasa mesti one of the lauk tu ada telur lalat kot...sbb banyak sgt kan...lilin lak tak banyak...itu teori aku la...so, memerut la aku bila abih meeting aku rush balik umah. Bagitau LK aku balik ngan keta company so tak yah amek kat office.

Sampai rumah je, terkial-kial aku bukak pintu sbb tak tahan sgt nak gi toilet...dah le anak kunci aku tak hafal mana satu yang mana lagi...hampeh.....seksa tau tahan....sian kat aku. Pas bangsai..aku pun pengsan atas katil....perghhh....pancit siot...LK balik trus bagi aku ubat pil chi kit tek aun. Aku tgk pelik nyer ubat ni halus-halus bijik-bijik kaler itam..pahit tak? Dia kata tak pun. Lepas makan ubat (tak pahit pun tapi rasa mcm a bit mentholated la) aku pengsan jap...and then terjaga sbb start batuk-batuk pastu terus kena asma attack!! Aku rasa aku tak leh makan ubat yg tadi la..aku jadi sesak nafas..rasa giddy giler, duk wheezing macam nak mati sampai LK jadi panic lepas Maghrib prayer dia bawak aku gi klinik. Sampai klinik aku kena gas...pastu ok dah...siap ajak LK gi pasar malam. Amboi...leh jenjalan lagi tuh. Tadi asma sampai tak hengat. Tapi tak pegi la...acah jer...balik umah terus LK buatkan aku roti kaya dan makan ubat. Pas mandi, Isyak prayer dan relax depan tv. LK makan Pringles tapi tak bagi aku sikit...bosannyer...LK kata aku kena exercise lebih dan kurang makan malam. Kena start skang..aku kena tone badan...cewahhhh....tapi hari ni takleh la nak exercise bagai sbb dah makan ubat (Alasan....heheheh) So, esok sambung balik exercise...hehhehe...

0 comments: