CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 3, 2008

Legal Open House Arab Style

29 October 2008, divisyen aku buat open house. Tiap tahun CHR akan allocate funding untuk every divisyen dalam company ni untuk buat open house. Last year aku ngan Mummy in charge buat deco. Theme last year was Suasana Raya di Kampung. So, kitorang taruk la macam-macam benda ala-ala kampung. Cangkul la, jala la, telaga la, periuk besi, tudung saji la, itu la ini ni. Macam muzium la plak jadik nyer. So, this year, same thing, aku ngan Mummy in charge lagi bahagian deco (walaupun kitorang memula tu macam dah malas skit sebab bz giler seh bulan 10). Tapi last-last kitorang buat la jugak. Initially nak buat tema Biru di Aidilfitri. Kunun sumer nak taruk biru la, ala-ala besday party taruk belon biru, streamers biru etc gitu. Tapi last-last tengok banyak sangat divisyen lain buat bih kurang sama. Bos kata leh buat Arab tak? Sebab main dish is mendi kambing dan mendi ayam. Mana lagi kalau bukan dari Rawsha. Apalagi, bertungkus-lumus la aku ngan Mummy deco giler babas dari Sabtu sambung ke Selasa. Kunun nak buat simple....terus jadi over ...hehehe....

Azman tolong jadi budak tangga.

Sukur pun jadi budak tangga dan stapler. Kitorang direct je taruk kat mana, derang pasangkan sebab aku takleh panjat tangga....gayat giler ketaq lutut weh..

Syaidah ngan Aya datang bawak anak-anak tolong sama potong kad raya.

Salad mendi...yummy...sedapnyerr....

Walauweh....ini la ghuper mendi kambing...perrghhh....

Hari open house aku go all out jadik minah Arab. Pakai purdah gitew...heheheh...seronok ghupernyer pakai purdah ni sebab kalau kita buat muker kat orang pun orang tak nampak :P


Aku jadi Marjinah. Azman jadi Ali Baba Bujang Lapok.

0 comments: