CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 23, 2008

Yarabii!!! Kotoqnya...

Last Saturday LK ajak aku gi teman dia beli barang untuk range dia kat Jalan Pasar. Since aku lepak kat Keramat hari tu, aku ajak Iman tag along kitorang. Dia pun ok je la sebab baru habis tiution malas nak buat apa-apa (oh ya, dia dah kena ban dari own hp dan lap top, good move Papa!). Nak pegi sana je, punya la jem. Yela, waktu tu pukul 3 pm gitu. Orang rushing nak balik umah ke nak shopping ke hape tapi banyak keta la plak kat KL time tu. Dah la LK lalu ikut Jln Bukit Bintang, nak ke situ je dah jem. Sampai sana jalan tutup pulak dah. Terpaksa la masuk lorong-lorong sana sini yang aku pun tatau kat mana. Iman sepanjang dalam keta dok sibuk nak shi shi la pulak. Aku kata kejap karang sampai hang shi shi la puas-puas. Last-last sampai la Jalan Pasar. Apalagi...Iman pun...."Kakak...cepat la Iman dah nak kench dah ni!". Aiyooo...budak ni bladder macam orang tua. Park je keta kat satu lorong ni (oh ya, LK ni memang pakar bab-bab parking free. Dia jenis manusia yang tak ske parking berbayo sebab dia selalu rasa macam over charged parking kat KL nih), Iman nampak satu restoran mamak dekat lorong tempat parking tu dan dia terus lari ke belakang carik toilet. Aku pun follow dia. Tapi.....yarabbi.........kotoq gilak gilaknyer restoren tu punya dapur!!!!! Desperate nak terkencing sangat kot adik aku sampai sanggup masuk tempat macam ni...eiiiiii....kalau aku, sori la mintak mahap shi shi aku tersedut balik bila tengok tempat kotor macam nih. Aku hanya harap Iman takde kena apa-apa penyakit kat tempat ni...tapi....eiiii.......kotorr....aku siap tangkap gambar sebagai bukti. Aku tak nak cakap apa nama restoran mamak tu tapi dekat-dekat Jalan Pasar la....hisshhh...geli aku bila tengok gambar tu balik. Kalau aku tau la macam ni, sure aku dah tarik tangan Iman sebelum dia sempat lari masuk sana. Kalau Mama tau ni sure dia marah punya la. Yela, kita pompuan ni lain sikit, masuk tempat kotor je, nanti akan expose ngan penyakit kencing kotor ke, aper ke...doa aku takde apa-apa la kan? Tapi serius geli geleman tau.

Lantai kotor. Berair...yuck!

Apa tah isi dalam guni-guni yang mamak ni simpan sampai ke siling !!!! Pastu ada ice box yang aku takut nak jenguk pebender la kat dalam tu. Harap-harap mamak tu tak simpan ice dalam tuh!! Ni kalau Jabatan Kesihatan datang buat spot check sure FAIL punya!!!

1 comments:

mia moi said...

euwww!gtaw name kedai aney ni skit! cisss..kotoq nk mampuih! yekkkkk!!