CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

Aku Rindu LK......

LK 3-4 hari ni kena kerja lewat. Commencing yesterday. Pegi Kepong kul 7am. Balik kul 1130pm. By the time dia balik aku dah tido...tak sedar pun. Waktu dia bangun pagi dan gi office pagi tadi aku pun tak bangun lagi. These 2 days aku asyik bangun kul 6.45am. Berat sangat mata. Tak larat. Malam lak tido awal. Tak larat jugak. In the end, virtually macam tak jumpa dia la. Malam ni pun sama gak. Balik lewat. Hmmm…..rindu lak rasa. Dulu waktu dia pegi Langkawi dekat seminggu tu pun, takde la rasa missing sangat. Tapi this time....maybe sebab aku pregnant kot. Entah la...emo sikit.

Update on the fetus. Oh ya, now dah masuk 2 months, so boleh panggil fetus dah. Dulu embryo. Baby centre cakap fingers dan toes baby aku dah emerging. Eyelids dia lak dah practically cover mata. Semua organ, muscles dan saraf dah bermula berfungsi. Tangan pun dah start bending at the wrist. Yang paling penting…. ‘ekor’ dah hilang. Heheheh….

Update on the mommy. Aku dah makin gemuk…menci….pegi keje aku pakai seluar hitam dan aku terpaksa separuhkan zip. Pastu menggelabah takut terlondeh. Perut dah besau sebab nafsu makan besau. Kena beli seluar baru la nampaknyer….weekend ni nak ajak LK beli suar besau sikit. And then jugak, baru skang aku dah start rasa loya-loya. Macam nak muntah jer….tekak memanjang rasa pahit. Ubatnya, aku akan makan untuk hilangkan rasa kurang enak ini. Hasilnya...? Of course la gumuk......hehehhe....anway, the whole day today aku rasa uneasy yang teramat. Very very very uncomfortable. Tak sabar rasa nak balik umah petang ni dan bukak seluar....tapi...sebelum balik, aku nak singgah Burger King kat Carrefour kejap la nak makan swiss mushroom cheese burger yang amat lazat itu….yummyyyy……muahahahaha….


Gambar aku amek breakfast LK....4 biji half boil eggs with 5 slices of bread....dah baper hari dah aku tak buat breakkie dia...mish him lar...

Semalam besday Kak Ina dan Kak Ikin...celebrate kat Al-Rawsha....hepi beshday u olls....

0 comments: