CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 16, 2009

Pompuan Yang Banyak Makan

Im gonna be as big as a whale lar these next few months.....ish ish ish....makan banyak pompuan ini!!! Apa la nak jadik ni smurfette oii! Never in my life (well except when im in boarding school dulu tapi itu pun sebab im on medication appetite naik) have i ever eaten this much!! Lepas satu, satu. Tak kenyang lagi, gi bawah kedai beli jajan la pulak. Yarabi!!! Teruknyer aku. Kalau dulu LK control aku makan, tapi now ni dia dah turning 360 degree. "U eat LP! Eat! Dun be shy, i want u too eat. U eat tau! " Aiyooo laling...im gonna be fat la ini macam......his alasan was always, "Dun worry, after all this, we 'potong'! ". Amboi amboi amboi....senangnyer hang cakap nak potong ek??? Kalau tak berjaya potong, then how? Mati la gua....gemuk sampai bila-bila.....huhuhu.....


My normal morning breakfast. Normally aku ni bukan breakfast punya kaki. Aku akan makan terus lunch, but for this.....hmmmm.....nasik goreng dan telor goreng dan sardin.....yummy.....tengok balik gambar ni buat aku drooling tau (padahal baru lepas baper minit lepas aku dah makan nasik tomato for lunch tau! Erkk!!! Tulun....)



Before that, kak umah dah aku dah sipkan roti sapu plant dan gula satu tupperware dah. Ini pun belasah lepas makan nasik goreng tadi....hehehhehe...

Pastu Haszri baru balik dari Sabah pulak tu dan belikan Legal Dept sweets and chocs.....hmmm...more to come....mummy is feeding you baby....chomp chomp chomp!

0 comments: