CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 16, 2009

Hujan Oh Hujan....Lalalalala...

A quikie here. Yesterday gi Giant beli botol-botol air untuk isi air zamzam untuk bagi staff Legal. Pastu gi Keramat. Isi-isi dan pastu dinner ngan Mama, Papa, Iman dan Amri kat char koew teow favourite Mama tuh. Aku makan nasik lemak ayam goreng sebab whole day tak makan nasik. Balik rumah, rileks buat apa yang patut dan tido. Nothing much happen la, kecuali aku dok bengang baju asyik tak kering sebab hujan petang. By the time balik umah je, baju aku sidai kat luar dah basah balik sebab tak sempat nak angkat. Malam tadi aku geram, sumer aku cuci balik dan gantung satu-satu ngan hanger sangkut keliling rumah…skang umah comey aku dah nampak macam tempat laundry kat New Delhi lak!

0 comments: