CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 15, 2009

Takmo Gi A&W Lagi!

What did I do yesterday? Nothing to shout about la. Working. Working. And working some more. Kul 5.30pm LK amek dan kitorang singgah rumah Mama sat amek Transformers LK yang park kat sana. Takde orang kat rumah time tu, bibik sorang je. Tunggu sampai kul 6.30 pm pastu kitorang gerak la.

After that dinner kat JJ. Aku teringin nak minum root beer float, so kitorang decided makan kat A&W. LK lapar giler so nak makan meal yang paling besar. Nampak dari gambar, yang paling besar macam Double Deluxe Burger. Tebal je nampak beef patty dia. So order la yang tu. Aku lak makan coney dog. Bukak-bukak je wrappers food LK, alamak ehhh...keciknyer burger dia!! Dah la kecik, nipis lak tuh. LK dah nak bangun dah amek burger dia tunjuk kat manager mana tau depa tu silap bagi bukan double-double, sebab nampak macam 1 slice je. Aku pun tahan LK. Wait wait. Aku belek slice burger tu....dan wallaaa....ada la kat bawah tu tapi NIPISSSSSSSSS jer.....ishhh...teruknyer A&W nih....gambar tunjuk lain, yang dapat lain. Sian LK, kena makan gak....dah la dia lapar (fyi, dia ni memang makan banyak tau walaupun nampak kurus :P)

” This is the first and the last time I eat here! “

That’s the remark I got from him. Yela, dia bayar dekat RM25 patutnyer dapat la decent meal. Kalau tau macam ni nak jadik, makan kat Rasamas atau Madam Lim pun lagi bagus. Portion besau besau. Bukan nak kata tamak ke haper. Tapi tak baik la kedai-kedai ni dok tipu customers macam ni. Customers keluar dari kedai makan tak happy, tak syok la kan? Takpe la, next time we know. Last-last aku bagi portion coney dog aku half at LK.

Then kitorang beli stock Anmum yang dah habis dan amek comforter dari dry cleaners dan balik rumah. The end.

0 comments: