CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 24, 2009

Weekend Is Coming

Tension la. Try nak tukar blogskin tapi tak jadi. Kuar yang merapu je. Ish...cemana nih?

Update life, nothing to shout about happened these past few days. Same ol same ol. Tomorrow weekend. Yahoo! Nak buat apa yek? Oh ya, wallpaper project tak habis lagi. Kat bedroom kena buat cecepat. Aku beli yang bukan self adhesive tu. Beli yang kena bancuh glue punya. So, memula dengar macam leceh dan remeh lak nak menampal. Tapi sebabkan kaler dan patternnyer aku berkenan tapi since dia bukan self adhesive punya, aku belasah je lah. Ok kot. Wish me luck! Hall ngan dining area pun maybe nak pasang border jugak kot. Tapi kena measure dulu. Dan tengok la kalau ada pattern yang menarik. Habis je project wallpaper, project apa pulak ek? Oh ya, dapur pulak. Nak taruk shelf (ni kena drill nih) dan betulkan tiles yang terjatuh 2 keping tu. Camner ek nak tampal? Takpe…akan ku pikir-pikirkan….Lepas dapur? Hmmm…pastu toilet lak. Toilet takde pa per sangat kecuali nak pasang curtain. Tu je. Beli yang lace punya la, pastu jahit sendiri pun orait. Cuba la jahit sendiri. Ok kot…..

Update baby. Wahhh…cucu perempuan En Majid ni sangat aktif la lately. Last nite aku notice waktu aku tengah tido pun dia ada gerak-gerak. Normally malam dia senyap je. Tak tido ke baby? Pastu since this morning sampai near lunch time ni, non-stop ass kicking action around my tummy! Happy betul dia lepas makan roti planta dan roti susu. Caiyok caiyok!

1 comments:

Dad of 4+1 said...

You can get the instant adhesive for ceramics and tiles from Ace!