CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 20, 2009

Maid Punya Criter Lagi

A very very quick update. Maid Mama buat hal lagi. Macam-macam alasan bagi takmo kerje. Sakit hati aku. Malam semalam dah hantar minah tu balik. Hampes punya pompuan. Nak keje ke tanak??? Sian kat mak aku. Tu je la, aku dah nak siap gi PJ ada meeting kul 2.30pm. Skang dah kul 1.45pm. Sempat ker nih??? Chow dulu. Oh ya, hari ni birthday aku. Happy birthday to me...happy birthday to me....sumer orang yang rapat dah wish kat aku (tqvm, i love u all!!!) kecuali sorang......LK!!!!!!! Dah la pagi ni aku hantar dia gi Titiwangsa sebab dia gi Genting balik Jumaat nih. Dia buat derk je macam takde benda...aku rasa mamat ni memang dah lupa betul. Takpe, ada alasan untuk aku merajuk dan mintak hadiah besar-besar bila dia balik nanti. Mesti dia serba salah tahap babun punya, tengokla......Muahahahahaha!!!!!!

0 comments: