CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 19, 2009

Maid Punya Criter

Malam tadi aku dah dapatkan maid untuk Mama. Dengan pertolongan Mak Liha of course. Oh ya, maid dia yang dulu dah lari. Long story yang aku maleh nak reminisce balik. Buat sakitkan hati jiwa dan raga. This time, hopefully ok. At first impression, nampak macam ok. Tapi aku takmo letak hope tinggi sangat macam last time. Asalkan boleh buat kerja rumah, nanti boleh jaga baby aku elok-elok, that’s good enough for me. LK pun nampak happy. Aku ada terdengar Mama cakap ngan Papa lepas Mak Liha balik “Leganya...skang Yah dah boleh pegi ngaji” Sian Mama. Eversince takde maid, Mama kena buat sumer kerja rumah dan sumer kelas dia tak boleh attend. Now ni dia boleh attend balik. Alhamdulillah. Doa je la budak ni ok. Pagi tadi aku lalu my usual route otw to office (lalu depan rumah Mama) dan nampak Mama tengah instruct the maid pasal outdoor house chores. Karang nak call la tanya progress :)

0 comments: