CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 5, 2009

Esok Cuti Yey!

Semalam same ol same ol nothing to shout bout day. Kuar office kul 7.30pm. Nasib baik LK pun kuar lambat dari Sunway sebab aku ada discussion ngan bos dan Farrish pasal balance score card. Benci benda-benda alah tu, aku tak penah paham. Yang aku tau, kerje datang, buat je la. In terms of balance score card ke, c-gate ke, 360 degree ke even PMR ke…I wouldn’t know and and wouldn’t care. Anyway, lepas discussion tu, kitorang dinner kat JJAU2 Madam Lim dulu sebelum balik rumah. LK makan hailam mee yang sedap sangat. Tak pernah try dulu. Next time datang nanti, aku nak try pulak la. Very nice la I tell you. Lepas dinner terus balik rumah, mandi, lipat kain, sapu sampah, iron baju, tengok HBO citer Transformers, minum Anmum dan tido. Oh ya, malam tadi aku mimpi hantu….serammm….

0 comments: