CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 9, 2009

Misteri Nusantara

Semalam aku malas nak drive, so ajak LK car pool. Little did I know that around 5.30 pm bila aku kol dia tanya kul baper nak amek, dia kata dia still kat Genting lagi. Maybe, amek lambat…around 7.30pm. Hmmm….ok lorr…Then bila kul 7.15pm aku kol dia lagi, dia kata dia still kat Genting. Banyak kerje lagi…aiyaaaaaaaaaaa…..bih tu kul baper nih? LK cakap maybe around 9.30 pm dia akan sampai KL. Huhuhu…..I’m hungry and nausea oredi la….the time you propose tu lama sangat la LK…. somemore, sumer orang dah balik…auditor dah takde, uncle guard kul 7pm dah chow dah…regulatory next door pun dah gelap. Meaning aku sorang je la….aiyoyo….slalu aku akan ok je, boleh surfing-surfing. Kerje memang dah tak bole buat sangat dah sebab lapar…tak leh concentrate apa yang nak di baca. Dok ulang-ulang paragraph sama. So, surfing je la masuk forum la, baca blog pasal foods la, baby la…tension jugak ngan LK. Kalau tau macam ni, baik takyah car pool. Mesti aku dah selamat sampai rumah, dah makan, mandi, tengah rileks tengok tv. Tapi cannot blame LK, dia pun tak tau nak jadi cenggini…Anyway, pasrah je la….tengah-tengah aku kat office sengsorang malam tadi…around kul 8.30pm, tetiba printer on sendiri. Printing something….BLARDY HELL!!!!!!! WTF!!!!! Terpanjat aku! Sapo pulak yang printing nih???? Aku sorang je ada kat situ. Mana ada saper lagi. Apalagi, it’s a sign la something wants me to get the hell out of the office, NOW. Sebelum aku terbau, ternampak, terkilas, terserempak, ter ter lagi…baik aku belah SEKARANG JUGAK!!! Terus off lap top. Amek cecepat apa yang patut masuk dalam handbag. Tak sempat tutup radio (sebab jauh sangat dari tempat aku) dan tak sempat tutup lampu...aku terus lari!! Hish....seram aku nak tunggu lelama! Even waktu tunggu lift pun rasa macam forever....cepat laaaaaaaaaa.....bila lift terbukak je, nasib baik ada orang lain dalam tu...aku terus lega....hihihi.....turun bawah ada ramai orang sebab bebudak call centre pun ramai tengah nak masuk shift kerje malam. So, melepak la aku kat bawah dari kul 8.30 pm sampai kul 9.30 pm tunggu LK datang macam ornag bodoh. Penat, tension, lapar, sakit pinggang sumer la ada tapi at least lega sebab aku tak kat atas lagi. Kalau aku tunggu tadi ntah-ntah memacam aku jumpa…hishhh…seriau aku. Last-last LK sampai dan kitorang pun terus dinner kat Lotus. Baby aku makan roti nan cheese with ayam tandoori….sedapppppp…

0 comments: