CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 26, 2009

Transformers....Orbit in the Sky (hehehe...)

Hari ni hari Jumaat. Petang. Lagi 2 jam nak habis office hour. Wooohooo!!! Tapi aku kena tunggu LK amek. Kul 8pm. Benci la. Lama sangat sure aku boring. Dah la skang aku teramatla bosan + malas + penat + ngantuk. Baru balik dari lunch rumah Kak Ina sebenarnyer. Gi ngan Liha, Noli, Kak Linda, Kak Ana ngan Kak Shikin. Makan banyak. Borak panjang. Main ngan Afzal. Time nak balik jer.....alahai....malasnyer nak gerak. Tido sana bley?? Last-last kena balik gak. Bosannnn....Skang aku duduk menaip pun macam orang malas. Kerusi di rendahkan. Lap top di tarik depaaaaaaaaaann skali. Sakitnya pinggang aku. Rasa macam nak baring jer. Abdomen pun rasa sengkak. Perut tegang. Susah jugak ye mengandung ni. Rasa uneasy selalu. Tapi bila rasa baby gerak je...bestttt....berombak-ombak dalam perut. Happynyer dia. Terus hilang rasa tak selesa tu. File tenancy dah ½ hilang. Ada lagi half. Tatau boleh siap ke tak. Maybe sat lagi kot nak tengok. Since aku balik lambat hari ni, karang-karang la tengok. Target nak habiskan SEMUA weekend ni. InsyaAllah boleh kot. Yeah baby! You can do it!

Apa lagi nak citer ye? Oh ya, last Wednesday aku tengok movie Terminator 2 : Revenge of the Fallen. Memang best. Memula rasa macam tak boleh dapat tiket je. Yela, dah la citer baru kuar. Dengarnyer best giler. Orang mesti la ramai yang nak tengok. LK nak jugak try tengok on Wednesday. Fine…try luck. Amek aku kat office kul 5.30pm sharp. Terus rush gi MBO. Sampai sana kul 6.15pm. Que for ticket. Show kul 8.30pm dan 9.30pm dah sold out. Yang ada kul 11.15pm. Erk…nearly midnite aarr…on weekday lak tuh. Esok kerje…hmmmm…alah…belasah je la. Leh balik umah dulu….rest-rest….then terus la gerak balik. Jem giler-giler sebab hujan. Kiri kanan depan belakang sumer jalan sangkut. In the end, sampai umah kul 9pm!!!! Ok….nak jadikan cerita, dua-dua lift rosak!!!!!!! Arghhh!!! Kitorang kan duduk tingkat 10. Apalagi…kena naik tangga la. Dah la nak turun lagi pastu untuk tengok movie. Aiyaaa!!!! What a day! Aku yang terboyot-boyot ni kena naik tangga. Pastu turun tangga. Pastu naik balik tangga bila dah habis tengok movie. Crazy like hell! Esok pagi kaki bengkak. Nasib baik movie tu best. Berbaloi naik turun tangga sampai 2 kali. Kalau tak....tapi serius, tak pernah tengok in the history of MBO Galaxy Ampang aku tengok orang ramai bangat tengok movie. Parking level 5 pun sampai penuh I tell u!! All in all, T2 best. I give 4.5 star.

Apalagi nak citer? Oh ya, hari ni kuar berita Micheal Jackson dah passed away. Sian dia…I have always liked him. Dia ni memang a really talented artiste. One in a million. Mana ada orang macam dia yang all out bila nyanyi dan nari. One song after another. Stamina kuat. Ingat kat konsert dia kat Budapest. Weekend ni nak tengok la. Ok la, takde mood nak citer lelebih. Rasa nak surfing website ngarut-ngarut skang. Ok chow.

0 comments: