CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 3, 2009

Updates Updates

Psssttt!! Teka saper ni?? Sangat botak kepala dia dah takde rambut..teka la saper...

Ye laa...ini la baby Eva!! Hehehe...rambut Eva sudah kena cukur...very the GI Jane gitu. Tough lil gurl :) Comeykan? Lama-lama tengok macam muka Nazira. Tak sabar nak tunggu dia balik KL. Lagi 2 minggu lagi....


Aku kat office lagi. Friday, 7.30 pm. Aku drive sebab LK kat Shah Alam. Dia balik Sunday. Sebab ada event MSN ke hape tah kat sana each day from Friday till Sunday sampai lewat malam. So, dia stay sana la. Duk hotel senang, so no need to come back home late nite then pegi balik early morning. Buat penat nanti, so better stay sana sampai event habis. Means aku tido sorang malam ni dan esok malam dan lusa malam. Ehh...lusa malam dia dah balik. Lusa Sunday kan? Yup, LK balik late Sunday nite. Tu yang aku jadi macam kemalasan nak balik awal hari ni. Tapi kat JJ ada card member sale. Ingat kot nak gi beli barang baby. Tapi LK mesti nak ikut sekali. Takpe la, next time round aku shopping. Mega sale pun dah start. Tadi aku gi meeting kat Maxis pun tengok Isetan dah start sale gegiler. Still got time. Banyak baju baby mostly dah beli last weekend. Aku tengah giler rompers nih. Memacam jenis dah aku beli. Tak bley tahan sebab cute bangat!! Now ni concentrate beli yang selain baju. Kena semak list balik. Tapi habit aku skang, everytime pegi memana, kononnya tak nak beli baju baby lagi, tapi akan end up amek sepasang dua baju punya. Bila balik rumah je nak simpan baju, tengok baju makin tinggi. Ni kat office tadi pun, baru sampai 3 pasang rompers yang aku order via internet!! Aiyooo...Mama dah kata jangan beli banyak sangat...baby will outgrown coz cepat besar. Tapi tak tahan la...gerammmm......

Baby update pulak. Baby dah 1.8kg. Dah ada rambut. Finger nail and toe nail dah tumbuh. Gerak sangat kuat. Dan best. Berombak perut. Kengkadang dia kicking aku pun terkejut. Especially kalau aku baring kat sofa tengok tv. Aku memang perasan, response baby aku pada muzik memang kuat. Dalam kereta aku dah start pasang radio waktu driving (Dulu aku tak suka sangat pasang radio driving sebab aku suka berangan dalam keta). So, selalunya bila ada lagu favourite aku, volume aku akan high kan and at the same time aku akan nyanyi sekali. Then, baby pun akan menari sekali. Kelakar lak rasa. Dia memang suka muzik la kot :P .Sumer benda ni buat aku tak sabar nak tunggu dia keluar. Lagi 1 1/2 bulan lagi......wooohooooo!!!!
Ehh, dah nak pukul 8 pm dah la. Kena pen off. Aku park kat B5 lak tuh. Takmo lewat sangat. Serammm....

0 comments: