CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 6, 2009

Perut Gua Tegang Lar..

Weekend lepak rumah Mama. Hari Sabtu takde benda yang productive sangat buat. Dalam pukul 2.30 pm baru gerak gi Keramat lepas settle mopping, dusting, scrubbing the whole house. Lepas rumah dah spic and span, baru keluar. The whole day just lepak ngan Iman. Malam gi Carrefour jenjalan ngan budak pompuan tuh (Jenjalan kat supermarket? How boring is that??) Pastu dia nak makan pizza, bawak gi Domino’s. Balik dalam kul 10 pm dan Mira pun dah balik dari jumpa Sufi kat Selayang dan end up lepak ngan dia tengok movie kat Astro. Citer Blades of Glory. Dah berjuta kali aku tengok citer favourite actor LK tuh, i.e. Will Ferrel. Layan je la. Ketawa tempat sama gak. Oh ya, aku tido sana sebab LK kat Shah Alam. Boring dok umah sorang. Next day, gi nursery beli pokok bunga. Tambah lagi greens kat umah. Petang lak Ken datang umah dan repair lampu yang rosak kat second bedroom tu. Ken tengok collection baju baby yang aku letak atas katil (tak beli bakul lagi). Dia pun sonok tengok. Pandai mamat tu kata jangan beli banyak-banyak sebab baby cepat besar. Tapi last-last dia kata kalau dia nak dapat baby pun agaknya dia akan beli baju banyak-banyak jugak...tau takpee.........apa lagi ye? Nothing la. Aku ni malas nak tulis sebenarnyer. Whole day dok concentrate kat satu agreement yang user dok mintak amend itu ini. Ding dong ding dong via emails and numerous phone calls draft sampai dia bebetul puas hati. A very fussy user i must say. Tapi bagus la sebab at least aku tau dia punya requirements loud and clear. Ok la, dah nak pukul 7 pm dah ni. Nak balik. Nak layan lagu NKOTB dalam keta sambil nyanyi kuat-kuat. Nak bergumbira ngan baby. Baby nak dancing-dancing nih.

Ok, enjoy nengok latest gambar Eva yang cumil ini….gerammmmmmmnyerrrrr….


Sleeping baby.

Yarabbi...aku tak tau cemana nak cakap pasal gambar nih... :P

Ni best...Boy kata dia tengah mimpi indah time nih. Hahaha....

0 comments: