CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 24, 2009

The Procrastinator

Halo. Aku kat office lagi. Skang kul 6.30pm. Tatau bila nak balik lagi. This whole week aku drive, tak car pool. Sebab LK kena guna transformers dia nak angkut barang banyak. Bila dah drive sendiri ni jadi procrastinator la plak. Nak balik macam malas-malas. Kerja dah tak boleh concentrate dah. Otak dah tepu. Most of the day today aku dok sign as witness. Tadi dekat 400 kot agreements dealer sign. Before that ada meeting ngan CHR. In between, dok attend ad hoc matters from regions dok kol itu ini mintak legal advise begitu begini. Pastu aku ada 2 t&c tak siap lagi. Satu untuk vet. Satu untuk translate. Then ada lak satu agreement sales yang separuh jalan pastu aku abandon sat sebab banyak benda-benda lain dok crop up yang last-last aku lupa nak sambung. Nasib baik tingat tadi. Next Monday la aku buat. Sebelum user dah start bising. Oh ya, ada 2 NOA yang agak complicated kena settle kan jugak. Tension la company yang takde duit ni tapi nak buat business gak. Sian Kak Linda la jadi mangsa kena liaise ngan depa ni (aku malas...hehehhe....) tapi tak fair untuk dia. Aku kena settlekan jugak. Buatnya terberanak awal, then saper yang nak handle?? Ajoi?? Azman?? I dun think so. So better aku buat cepat. Lagi cepat lagi bagus kan? All in all, day to day operational job is still under control.

Adek dah balik dari German last Wednesday. Janggut dia panjang dan kerinting. First time dia tengok aku punya perut bukan main suka dia. Dia rasa funny sangat. Dia punya habit ialah datang kat aku, poke perut dan lompat ke belakang. Dia rasa geli kot. Lawak la mamat tuh. Adek balik kali ni lama sikit. Bila dah 4 hari raya baru balik German. So, insyaAllah dia akan ada waktu aku deliver nanti. Leh dia tengok 2nd niece dia nih.

Eh eh, baby aku tengah hiccup la skang. Hehehe...gegar perut. Hic hic hic! Sian dia...

Oh ya, LK dah naik Iqra' 2. Alhamdulillah.....

2 comments:

KG said...

alamak smurfette...sorrylah menakutkan you wt the pics in the labor room.....trust me, you'll be fine...the word is tawakkal.....doa banyak-banyak, selawat banyak-banyak, baca yaasin and trust yr insticnt...tt's what i did when i decided to take up epidural...alhamdulillah, ok!just tell yourself tt whatever tt you hv to go through...it will take you see yr beautiful baby!!

smurfette said...

ok sis. thx for the kind words...i will doa and doa and doa somemore..insyaAllah semoga semua selamat :)