CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 30, 2009

Wendy's?? Tak Best Mana Pun...

My SMS : Bby is 2.5kg. dr tan said quite big. hv 2 reduce sugar in food otrwise 2 big by d time delivery n hv 2 czer. bby head also oredi down.

LK SMS : Haha. Im very happy to hear my baby fat. So u mean reduce eating?

My SMS : Just reduce sugary food.

Pagi tadi ada check up ngan Dr Tan. Thats why la aku rasa berat kat bawah. Kepala dia dah turun. Thats why also asyik nak shi shi je.

Anyway, semalam tetiba terasa nak makan Wendy's. Craving tak lepas lagi. Hari tu tak jadi. So, lepas office hour semalam, singgah JJAU2 dan beli la burger dia. Tak amek yang 1/2 pounder tu sebab tengok gambar macam tebal sangat. Amek yang 1/4 pounder. Hmm...kalau tau kecik, aku order burger yang 1/2 pounder atau 3/4 pounder sebab 1/4 pounder tu sangat la nipis...macam McD punya cheese burger jer. Rasa dia pun nothing to shout about. Biasa-biasa je. Sedap lagi Burger King. Sedap lagi Carls Jr. Sedap lagi burger Om. Serius Om lagi best. Dan murah. Maybe Carl's Jr mahal tapi berbaloi-baloi sebab memang sedap bangat (yummyyy....terliur aku....). So, no more Wendy's for me. Pastu balik rumah. LK 2 malam kat Genting so aku lepak sengsorang. Then Mama ngan Papa datang dalam kul 8.15 pm sebab derang visit tenant kat Mawarsari. Singgah sat umah aku. Suh aku tido Keramat, tapi sebab aku tengah buat washing, so aku cakap esok malam lah. Pas derang balik, aku lepak tengok movie dan titon.

0 comments: