CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 28, 2009

Sorting Out Things

Kat office lagi. Sorang. Skang kul 7.57pm. LK kata dia datang dalam kul 8.30pm. Now aku relax skit. Tadi baru lepas menghantar email itu ini pada users. Dah tak boleh buat kerje lagi. Dah tepu. Campur lapar. Apa nak makan ye malam ni? Teringin nak makan Wendy's rasa. Hmmmm....

Esok buat apa? Esok nak settle tenancy files. Pastu ada outdoor advertising gak. Dan few LOAs. Kotak dan folders kat belakang aku esok gak nak sort out. Apa ek isi? Rasanya ada tender evaluation yang dah siap. Pastu price schedule untuk contract apa tah yang dah cancel tak pakai lagi. Tu boleh buang. The rest tu, kena tengok balik pebender. Nak kena clear cecepat. I have a feeling I'm gonna beranak awal. Macam awal 2 minggu kot. Means lagi 2 minggu lagi. Sebab as todate, aku ada 31 days more to go. Yipee!!! Tak sabar rasa. Khamis ni ada check up. Nak tengok baby punya position. Rasa macam baby dah engage sebab these past few days aku dah rasa berat sangat kat bawah. Especially bila bangun dari kerusi...mak oii...pressure kuat tul. Hopefully baby ni dah in the right position. Nak beranak normal. Takmo c-zer. Susah c-zer takut takleh nak pantang bebetul. Aku plan nak pantang gegiler. LK dah cakap awal-awal. Dia nak aku balik ke berat asal. My dear, I pun nak balik ke berat asal I tau. So, harap dan doa semoga aku berjaya :P

1 comments:

Please contact me at haqyani@gmail.com said...

kesian you dok bkerja keras lagi....buat jelah apa yg terdaya...i dah 2 weeks nih, baru start urut yesterday..best..think i've lost weight...hmm better be, dok control makan as in makan wholemeal bread, very little sugar and lauk yg rebus je...tapi celup tgn jugak in steam fruit cake yg i bake...resepi baru cuba, ha ha!!think i hv 6 kg to shed....muhd minum every 2 hrs, and am constantly sleepy now...jangan lupa surah yaasin letak dlm beg, nanti nak baca dlm labour room!!Yani KG