CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 10, 2009

Bak Kata Yani "Woohoo, soon, very very soon!!!"

All my bags are packed
I'm ready to go
I'm standin here outside your door
I hate to wake you up to say goodbye
But the dawn is breakin
Its early morn
The taxis waitin
He's blowin his horn
Already I'm so lonesome...I could die

Cewah...emo lagu John Denver "Leaving on a Jet Plane" lak. Hehehe...No lah, actually the first 2 verse tu is correct. I have packed my bag and my baby's bag already last weekend..and I'm ready to go. This morning dah taruk dalam bonet kereta aku. So, if anything were to happen to me, I'm all ready, insyaAllah. Boleh terus dash ke hospital. Kalau ikut due date, it's gonna be 28th August. Lagi 18 hari. Tambah tolak 2 minggu. Adek, Mira dan Iman suspect anytime soon. Derang nak cepat. Especially Mira "Cepatla kuar baby. Mumimiwa dah tak sabar nih!". LK lak suh baby tunggu sampai Merdeka. Amboi...lama tuh. Anyway, it all depends on my little tenant actually. She will come out only when she's ready. Awal ke on time ke lewat ke, its all up to her. Personally aku harapkan cepat jugak (walaupun berdebar giler nak face the moment, tapi excited pun iye jugak). Tapi at the end of the day, biarla nature takes its course kan? Eventually akan keluar jugak. Takkan la dia nak duduk dalam tu sampai 10 tahun lak kan? Oh ya, tadi Anmum baru hantar hadiah baby digital ear thermometer kat aku sebagai peminum susu tegar dia berbulan-bulan lamanya nih. Hampir lupa lak yang aku last month ada penah hantar banyak scoop susu untuk qualify promotion anmum tu. Nice timing.....guinea pig aku tadi, Farrish. Hehehe....accurate tau!

0 comments: