CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 27, 2009

Lapoo Dah Botak (gambar nnt upload)

Semalam aku puasa. Ada 40 hari sumer kena ganti. The whole month this year plus lagi 10 hari dari last year. Pastu campur fidyah kena bayar gak untuk 10 hari tu. Satu hari rm5 tak silap aku, nanti kena tanya Mama. Today second day puasa. Alhamdulillah ok tak la lapar sangat. Cuma sejuk sikit je. Aircond office kuat sangat. Hari ni aku drive. Tak car pool sebab LK nak bawak transformers dia. Lama dah keta dia tak gerak.

Lapoo hari ni waktu aku tinggalkan dia, dia tengah tidur. Oh ya, rambut dia dah cukur habis botak chin. Aku ngan LK kerjakan waktu dia tengah tidur malam Ahad tu. Now ni nampak teramatla comey. Kepala anak aku tu besar gak rupernyer. Semalam LK tak sempat nak amek gambar Lapoo ngan kepala new style tu. So, tak dapat nak download. Today tengok la kalau sempat, LK amek. Tapi kena cecepat coz nampak gaya rambut Lapoo ni cepat tumbuh. Coz pagi tadi waktu aku say bye bye, aku pegang kepala dia and dapat rasa kesat-kesat means dah tengah start nak tumbuh balik. Hopefully yang kuar karang rambut Lapoo lagi cantik, bersih, lebat dan hitam :)

Lapoo waktu sebulan dan rambut ada lagi. Now ni dah licin daa....

0 comments: