CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 19, 2009

Lapoo and LK Bonding Moment

Lewat malam tadi tetiba aku selsema. Bersin, sumbat hidung...all the works lah. Time tu pulak Lapoo bangun untuk feeding. Lepas feeding dia tak leh tido balik. A bit cranky. Bibik pun cakap yang sepanjang petang tu, Lapoo punya mood agak tak baik sikit. So, tengah aku lepak layan Lapoo kul 2.30am kat living area, sambil bersin-bersin...LK pun dari dalam bilik cakap "LP, u don't sneeze at her. Nanti dia kena selsema" Aku jawab la balik "Then what do u want me to do? I have to hold her, nanti she cry. She cannot sleep pulak tu" Terus LK kuar bilik, bukak fridge, amek ubat selsema, suh aku makan dan tido. Dia amek Lapoo. Hehehe...LK jaga Lapoo malam ni. Yey!! Sebabkan aku makan ubat tu sebjik je (normally 2 biji terus pengsan), so tido aku tak la berapa deep sangat. Still boleh dengar whats going on. Aku dok dengar LK ber shu-shu suh Lapoo tido, tapi Lapoo dok ek ek ek lagi. Hehehe...pastu senyap. Wah...berjaya tidurkan Lapoo. Tapi tak lama, lepas tu Lapoo ek ek ek balik. Pastu kelam kabut LK buat susu. Then Lapoo senyap. Pastu Lapoo ek ek ek lagi...hehehe....Kelakar. At the end, tau apa LK buat? Dia bawak Lapoo tido atas sofa dan LK tido kat bawah. Aku tanya dia bawak Lapoo punya tilam tak? Tak. Lapik napkin tak? Tak. Lorrr.... "But she sleep soundly til 6am maa..." Itu alasan LK. Anyway, i did have a good nite rest. Thanks LK!

Lapoo atas sofa yang dia tido malam tadi!


LK dan Lapoo's bonding moment


Lapoo karaoke'ing ;P

0 comments: