CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 13, 2009

Lapoo's 3rd Months Check Up

Smalam aku cuti. Bawak Lapoo untuk 3 months check up and jab kat klinik ibu dan anak AU3. LK tak cuti so gi ngan Mama sebab takde orang nanti nak pegang Lapoo kalau aku drive. Which reminds me, nanti nak kena beli car seat cecepat so that next month punya check up aku dah boleh bawak Lapoo sendiri, tak payah rely on Mama atau LK lagi. Anyway, semalam punya result is jeng jeng jeng…Lapoo’s weight is 5.8kg (naik 700g from last month) dan height dia 58cm (1 cm je naik!!!). Anak aku tu kemetot ikut aku kot…hehehe….tak ikut LK…sian LK frust laks..muahahaha…lepas kena cucuk sumer, kitorang pun lepak rumah Mama. Ding dong ding dong, dah kul 7 pm. Pastu baru kitorang balik rumah. Kat rumah, Lapoo tido kul 8pm dan alhamdulillah nasib baik Lapoo tak demam. Kul 1 am Lapoo bangun untuk susu dan tukar diapers. After that tido balik. Pastu bangun balik kul 5.30 am try minum susu tapi takmo sebab nak sembang-sembang ngan aku la plak…layankan je la smurfette…..dok…uuu…aaa….ooo….gagaa….gigii….etc sampai kul 7 am!! Then Lapoo pun dah makin restless.Lepas tukar diapers, taruk dalam buai dan Lapoo pun terus dengan sekejapan sekali titonnnnnnn……..

0 comments: