CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 19, 2011

Tak Sanggup!

Benda yg jadi kat Lapoo tempoh hari buat aku byk sgt pikir. susah sebenarnya jadi parents ni. nak jaga anak bukan mudah. bukan setakat makan pakai minum sakit demam, keselamatan paling utama. skrg ramai org tak betul. dunia dah akhir zaman. pagi tadi tgk website psl human traficking. sgt takut!! kebanyakan budak yg diculik, kalau perempuan di jadikan pelacur. sometimes derang molest waktu kecik. yang lelaki di jadikan cheap labour. ada certain countries, di kudung kaki tangan pastu jd pengemis. kesian..aku bayangkan Lapoo...aku nak muntah!! aku tak sanggup!!! aku takut.....pastu jumpa satu website ni tentang tips what to do and what not to do. aku dah translate dlm BM tadi. so projek aku nnt akan print bebyk dan distribute kat lrt ngan shopping complex. harap ppl akan aware dan anak2 akan selamat, insyaAllah.


0 comments: