CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 26, 2011

Kelam Kelibut...

Kelam kelibut jap pagi ni. elok2 dah plan nak settle tenancy matters hari ni, tetiba dpt email dari bos mintak lead satu contract yg aku tak tahu hujung pangkal! aiyaa...rosak rancangan...then bertubi-tubi dtg request mintak tlg finalised certain contracts yg mmg dah kat hujung2 pangkal...settle kan terus dan archive segala mak nenek emails yg projek dah complete tu (sbb mailbox aku dah dpt notification hampir full)...so skrg aku break kejap tarik nafas sambil re-plan balik.


lunch karang nak keluar gi ampang park jap sbb nak belikan baju Lapoo utk pakai bday party eva sabtu ni. theme dia lime green and yellow so since Lapoo takde baju kaler ni so kena carik baru la. smalam lepas kerja tak sempat. so kena gi hari ni jugak. boleh gak selit2 nak top up jamu, toner etc...al maklumlah...gaji kan dah masuk...heheheh...


lagi satu, aku kena start exercise dah weh. cd aerobik aritu testing wiken lps tp mcm rosak sikit la. lepas combo 3 terus sangkut. so dah terbantut rancangan. aku ckp ngan LK kena beli cd baru. LK kata tak payah...naik turun tangga tu 3-4 kali atas bawah setiap hari sure aku fit. jimat pun jimat. nak lagi challenging, naik turun tangga bawak Lapoo. mampus!

0 comments: