CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 10, 2011

Panas Panas Panas!

MasyaAllah...cuaca skrg sgt panas ok? mula dari wiken aku igt aku sorang je rasa panas, sampai ofce isnin tu sume dok citer psl cuaca yg over panas. mmg panas sgt! slalu aku tak suka pasang aircond sbb tak tahan sejuk. tapi kali ni aku lak yg remind LK suh pasang aircond sbb tak tahan panas. air masak pun kena minum byk2. tekak dok rasa perit mcm nak batuk. tadi meeting kat KLIA tgk cuaca dari mext highway punya la berjerebu. kuning je. habis meeting, keluar dari bangunan tu pun mmg terasa la perbezaan cuaca. dari sejuk aircond ke panas membahang. then bos facilities ajak lunch. kitorang gi saba kat cyberjaya. mcm tak baper sedap sgt la walaupun org mmg ramai giler makan sana. dah tak best rasa. dari rawsha ke hadramawt ke saba...sumer dah sama je bagi aku. tetiba aku tingat yufta doner yg aku makan kat stuggart dulu....yummehhhhh....



kedai nama 'ali baba' tak silap aku. yufka filling dia sgt byk okeh. dan menjilat jari!

0 comments: