CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 9, 2011

Tido @ Batu Caves

Alhamdulillah...selamat suda kami tido sana...tanpa gangguan...heheh..suspen jugak sbb dulu tenant2 lama ckp mcm one kind perasaan bila kat sana..kengkadang nmpk kelibat org la, sumer citer seram2 la terkeluar yg buat aku bulu roma meremang. one of the reason jugak dulu naper aku takmo pindah sana. well, lepas mlm pertama hari sabtu tu, all in all, ok la takde apa2 yg berlaku. kami tido dgn nyenyak dan selesa. Lapoo pun takde la nangis2 kena kacau ke apa. aman bahagia...so officially kami telah menjadi org BC la! bila pikir balik, not bad jugak duduk sana rupernyer. dkt BC point tu ada byk kedai2 yg sumernyer aku suka dan dekat. ada pistachio bakery, KFC, pizza hut, mr DIY (faveret Lapoo), mcd, guardian, watson, georgetown, oldtown (tp LK ckp air kat sini tak best skit), yebeng shoes (ni mmg aku suka sgt...heheheh...) dan byk lagi la..jusco kepong pun dekat, IKEA pun tak jauh sgt, pendekata sumer amenities pun within reach jer. dan mlm smalam aku pasan BC komuter pun seberang jln jer...best la duk sini. i loike!


si dobot dan baju yg dipakainya sendiri.


oh ya, hari ni bday Nazira. Happy Birthday Aunty Rara!

0 comments: