CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 19, 2011

Semalam Meeting

Semalam meeting kat crest lepas lunch. after meeting solat dulu dan kul 5.30pm gegas gi cheras lak amek Lapoo. lalu federal hway dan metramac. skang tol 50 sen dah lupus, tapi jem dia i tell u...lagi teruk dari dulu. imagine dari 10 lane nak merge jadi 4 lane! dulu waktu ada tol at least waktu org bayar, kena slow dan stop dulu. then baru gerak. so jalan kat depan tu takde la sesak sgt disebabkan few seconds gap tu. ni sebab dah takde bayaran, takde slow dan stop...terussss je...so mmg jem gegiler la especially waktu peak hour cenggitu. bila dah merge, ok baru bleh jalan. sampai taska Lapoo dalam kul 6.30pm dan as usual bila dia nampak aku je "Mumi!!!!" excited lebih. haa...taim taska aku jadi mumi bukan mama. masuk je keta terus tuka ke mama. hehehe...Lapoo tu makin lama makin la cheeky. skrg suka buat mcm chicken dance belajar kat taska kot. bila excited, dia buat chicken dance. mlm tadi waktu nak tidokan dia, kami baring2 atas katil, dia peluk muka aku, usap muka aku, senyum2 panggil mama, mama...tetiba Lapoo touchy feely pulak! manja! suka dengar suara dia..comey. pastu pandai bebel dah skrg. aku pulak suka sakat dia. buat benda yg dia tak suka mcm cuit2 bontot dia ke. slalu dia tepis2 tanda tak suka. bila aku buat lelebih nnt dia ckp "no, no, no..mama no, no" sambil goyang2kan jari warn aku suruh stop. hehehe...geramnyer...

0 comments: