CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 15, 2008

Kerja Keras Malam Jumaat

Salam. Penatnyer aku malam tadi weh...kerja keras malam jumaat menunaikan tanggungjawab sebagai isteri dalam rumahtangga...memasak dan membersihkan bilik larrr....hehehhehe....penat tau...balik umah je masak nasik dan lauknya ialah ayam masak merah dan kobis campur carrot ngan cendawan masak lemak. Sedap tau LK puji melambung-lambung dia kata lagi best dari kari ayam hari tu...hehehehe...sonoknyer aku....pas makan kitorang mengerjakan bilik kemas baju masuk dlm drawer bagai. Tapi tu pun tak habis banyak sebab dah makin lewat dan kepenatan...sambung weekend ni lar. Tu je la update smalam.


Bilik yang dikerjakan aku malam tadi..tak habis lagi nih...


Ini lah hasil penat lelah aku ber'wrestling' kat dapur. Tadaaa!!

Tadi pun baru pas habis meeting lawyers. Aku present evaluation panel solicitors yg timeline dah lari giler bab punya. Takpela...asal siap. KPI tak baper bagus sgt...tapi susah wooo nak arrange sumer org attend meeting sbb lately bosses sumer bizi giler. Keje aku banyak. File menimbun. Igt nak stay back sbb LK kata dia ada event kul 6pm sampai 8pm kat Genting. Aku cakap ok la tu, amek aku lmbt skit kat office, nak wat keje. Tapi last-last dia kata dia tak yah attend, so nak amek aku 5.30 sharp...hampeh....


Byk keje aku weh...fenin fenin...


Tapi ini la keje aku dari tadi...mengeblog..heheheh...

0 comments: