CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 14, 2008

Lemari dan Drawer

Salam. Semalam Ikea datang hantar dan pasang lemari dan drawer. Yipee!!! Lega aku pasni dah leh start mengemas baju dah. Dah ada 'rumah' untuk baju-baju kami. Memula Ikae call kata nak dtg kul 5pm, aku kata cannot la coz aku kat office lagi. Last-last derang call balik kata kalau kul 8.30pm leh tak? Haa...lagi la bagus...aku tak yah rush balik umah. So semalam sampai umah dalam kul 7.30pm. Malam ni tak masak, LK nak makan roti ngan half boil egg. Ni bukan ringan-ringan punya agenda makan hokeyyy...roti 6 keping dan telo 5 biji tau. Aku tak makan la sbb kena diet. Ikea dtg pasang lemari sambil aku iron baju untuk pakai keje esok. Habis pasang, aku exercise skit-skit pastu terus mandi lagi dan tgk tv. Esok la kemas baju...tak larat lak nak start malam nih... :P


Simple je lemari paling murah kat Ikea. Practical and simple yg paling penting ialah kaler PUTIH.


Pasni bilik ni akan jadi bilik baju/iron/solat. Drawer coklet tu aku nak mintak LK cat kan putih gak nanti.


Ni lak drawer baru gak. Ada dua sebenarnya (for LK and for LP) aku combine so that boleh jadi satu dressing table yang amat panjang. Sama macam tadi gak, simple and practical dan yang paling penting kaler PUTIH :P


Master bedroom aku kecik je...takleh taruk furniture banyak. Maybe nak carik wicker chair kaler putih taruk sebelah drawer...see how lar..pasni nak carik bedspread kaler biru gak. Yg ni hadiah office kawin ari tuh. Comey design mcm purse haku :)

0 comments: