CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 18, 2008

Dinihari di AU3

Routine harian aku. Alarm hp bunyik kul 5.55am. Snooze 2-3 kali then kul 6.15am baru bebetul bangun. Lepas solat Subuh dan baca Quran sampai kul 6.45am, terus prepare breakfast LK. 3 biji half boil egg atau scramble egg ngan 4 keping roti sapu butter. Sesambil tu buat snack roti tuna utk bekal LK. Kul 7.15am bila dah siap sumer aku pun mandi dan siap-siap gi kerje.

Sesambil tunggu air mendidih untuk masak telur, selalu aku lepak kat luar balkoni dapur menikmati permandangan. Ni pagi tadi punya suasana. Tersergam atas BA tu Kondo Anteneum (something like that la ejaan dia). Besar giler kat atas puncak. Time-time macam ni, most household dah start pasang lampu dan start life.

Permandangan sisi lak. Flat biru putih tu polis punya. Nampak tak bukit yang berbalam-balam tuh? Cantik kan? Tu aku rasa Bukit Melawati kot.

Ni lak swimming pool olympic size kat umah aku. Besau giler siap ada jakuzi :P . Pastu yang kona-kona tu bleh nampak highway ke Jln Duta dah siap. Aku rasa tengah testing lagi kot sebab sometimes leh nampak macam highway patrol ronda slow-slow kat situ. Kalau dah siap nanti, best la, sebab nak gi Jln Duta nanti boleh terus dari sini. Aku ada nampak satu jalan susur dia buat kuar/masuk dari roundabout Setiawangsa meaning dekat giler la access highway tu dari rumah aku sebab roundabout tu bawah sini je haa....alhamdulillah...ngan Jusco dan highway baru nih, aku rasa value rumah aku dah naik banyak dah ni....

0 comments: