CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 17, 2008

Lemahnyer.....

Sesungguhnya aku insan yang lemah. Sangat lemah. Maha lemah. Ya Tuhan...kuatkan semangat hamba mu ini....aku kalah dalam pertarungan...aku kalah pada bisikan syaitan...aku tak exercise. Nak lagi teruk, aku join LK makan skali. Dashatla aku nih....

Ni la lauk yang buat aku tak tahan. Ikan talapia goreng panas yang sangat rangup dan manis makan dengan nasik panas.....yummmyyyy...tak tahan aku ngan godaan ikan ni......aku telah tewas....

Fyi, ikan ni Mama bagi sebab ari tu Boy ngan Nazira balik Temerloh untuk Raya Haji. Bila balik, bawak satu ice box penuh ngan ikan-ikan nih. Mama segregate pada jiran-jiran kat Keramat dan bagi aku sekali. Memang sedap :P Takpe la, malam ni aku exercise la kasik buang lemak-lemak ikan tu balik..hehhehe...

Ok la, hari ni gaji. Aku nak buat transfer duit bayar itu ini sebelum duit habis. Chow chin chau :)

0 comments: