CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 10, 2009

Day 13 Without LK

Malam tadi aku balik rumah cecepat. Mandi, solat maghrib pastu siap-siap gi JJAU2. Ada J card member sale!!One day only beb!! Walauweh, ramainyer orang sampai parking aku kena park jauh giler dari escalator!! Aku gi sorang sebab Mama ngan Papa gi dengar ceramah kat surau. Dok round round carik bargain. Memang murah giler. Actually, ni la first time aku gi sale J card. So, agak jakun sikit la. Selalu dok dengar cakap orang je yang setiap kali kalau JJ buat sale J card memang orang ramai nak mampus. Memula aku ingat malas nak gi, pastu petang sikit, tetiba Kak Linda bagi pinjam kad JJ dia. Wow! Terkesima kejap...hmmm.....nak pegi tanak? Nak pegi tanak? Dok pikio-pikio dalam keta otw balik umah lagi tuh...last-last....argghhh...pegi je la, just for fun tengok sale. Hehehehe...tengok sale konon...poracit! Anyway, thanks Kak Linda atas kad iteww…I love u very much lah! Muah! Muah! Apa aku beli ek? Oh ya, few maternity blouses untuk pakai kat office. Skang dah banyak sangat ingat kena stop la membeli baju tu. Seluar tak beli gak sebab tak menarik sangat. Aku nak pakai untuk 4 bulan je lagi, should be enough, woman! No more. Pastu beli cardigan dan nice sweaters untuk Mama dan nice casual shirts untuk Papa. Birthday Papa hari ni (Happy Birthday Papa!!) so, kira aku belikan birthday present untuk dia la. Then aku beli bed spread. Murah giler. Ingat nak beli duvet tapi rasa macam mahal lagi kat sana. Itu nanti aku gi Ikea la. Sana ok sikit dan murah. Pastu few furnishings for the house. Pheww!!! Punya la penat, imagine la aku one time tu waktu tengah beratur nak membayar, sebabkan ramai sangat orang, kepala aku dah mula keluar bintik-bintik hitam…oh-oh, macam nak pitam!!! Dah la aku sengsorang pulak tuh. Dalam fikiran aku dok, jangan la pitam, toloooooong la jangan la pitam…malunyer aku kalau pitam nanti mesti orang dok cakap overnyer pompuan ni shopping sakan sampai pitam…hehehhehe…malunyer….serius beb, tu je yang aku pikir waktu tu. Pastu aku dah tak tahan dah…oksigen aku rasa macam dah kureng masuk otak aku sebab mata dah start pinau-pinau. That’s it, aku kena keluar dari que, try jalan-jalan take a breather. Gi jauh sikit dari crowd. Tarik nafas turun nafas….ishhh…pastu leganya…nasib baik….kalau tidak…..hehehhehe….pastu sambung balik shopping….hahahhaha….

0 comments: